Известие

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на фаровете при 145/6 ФЛ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сваляне на фаровете при 145/6 ФЛ

    Колеги, някой може ли да опише процедурата по свялането на фаровете? ако има снимки, още по-добре

    Мерси предварително!
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

  • #2
    При всички положения 1во трябва да свалиш решетката. След това бронята. И ще видиш ушите на фаровете. Успех!
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #3
      Доколкото помня бронята се държи на 6 болта и оттам както е описал Боби_33. Имаше някъде и конкретна тема за свалянето на фаровете порови в търсачката.
      Alfa Romeo 145 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Както ти казаха колегите първо се сваля решетката, но при мен не е нужно да се сваля бронята (аз съм с оребрената решетка де). Фаровете се държат на 3 болта, 1 отгоре и 2 отдолу. Долните болтове се виждат и се свалят с глухо ключе 10-ка. За съжаление нямам снимки, но процедурата е елементарна. Като ми се чупеха водачите за положение на фаровете съм я правил по няколко пъти на вечер

        AR 145 QV '97

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от chico
          Както ти казаха колегите първо се сваля решетката, но при мен не е нужно да се сваля бронята (аз съм с оребрената решетка де). Фаровете се държат на 3 болта, 1 отгоре и 2 отдолу. Долните болтове се виждат и се свалят с глухо ключе 10-ка. За съжаление нямам снимки, но процедурата е елементарна. Като ми се чупеха водачите за положение на фаровете съм я правил по няколко пъти на вечер
          А водачите за регулиране оправи ли си ги? Аз си сложих ксенони и понеже съм майсторче като ги регулирах май счупих нещо. Единия ми фар сега свети в земята. Дай съвет ако си успял да направиш нещо щото не ми се купува нов фар.
          Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
          EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
          EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

          Comment


          • #6
            Лекарство за водачите нема Разкомплектоване (разлепяне) на фара, лепене с поксипол... такива ми ти работи. Но при мен се счупи даже лепен водач, не знам от к'ва пластмаса е, калпава работа. Някой беше писал, че е правил на стругар метални водачи, други ги лекуват с рапидки ...

            AR 145 QV '97

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от chico
              Лекарство за водачите нема Разкомплектоване (разлепяне) на фара, лепене с поксипол... такива ми ти работи. Но при мен се счупи даже лепен водач, не знам от к'ва пластмаса е, калпава работа. Някой беше писал, че е правил на стругар метални водачи, други ги лекуват с рапидки ...
              На мен нещо не ми се занимава. Няма ли някой който ги прави тея процедури?
              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

              Comment


              • #8
                пробвай с търсачката......някой колега го беше показал даже със снимков материял
                98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                Comment


                • #9
                  Ето и темата с подробностите ->
                  тук
                  Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Уоу, мерси много колеги ама аз съм малко схванат в ръцете и 100% ще направя някоя глупост. За това предпочитам да си платя щом се налага но да ми го оправят, отколкото да счупя фара.
                    В краен случай ще се хвана Уикенда ако не съм намерил човек
                    Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                    EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                    EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от 50 cent
                      Първоначално публикувано от chico
                      Както ти казаха колегите първо се сваля решетката, но при мен не е нужно да се сваля бронята (аз съм с оребрената решетка де). Фаровете се държат на 3 болта, 1 отгоре и 2 отдолу. Долните болтове се виждат и се свалят с глухо ключе 10-ка. За съжаление нямам снимки, но процедурата е елементарна. Като ми се чупеха водачите за положение на фаровете съм я правил по няколко пъти на вечер
                      А водачите за регулиране оправи ли си ги? Аз си сложих ксенони и понеже съм майсторче като ги регулирах май счупих нещо. Единия ми фар сега свети в земята. Дай съвет ако си успял да направиш нещо щото не ми се купува нов фар.
                      оооооo зна4и има и други маистори кат мен хи хи аз си я купих с пукнат фар и за да мина през КАТ требваше да го сменя купих един от италианеца и незнам дали беха с4упени вода4ите или аз ги с4упих но накрая хванах паркирах я срещу сталбището ми регулирах ги да са еднакви махнах фар пахнах едно зелязо да се застопори и го оплатних яко с силикон които издаржа на висока температура е ве4е не се регулира ама свети страхххотно само гледаи да не ти засьхне нагоре
                      conductor de una Alfa 145 1.9 td наи сигурното място за една кола е на паркинга , но не за това са направени магистралите

                      Comment

                      Working...
                      X